divendres, 7 de setembre del 2007

Carta a Cavall Fort
Canvi d'adreça i altres: A la atenció del Sr. Albert Jané

Hola, bon dia, amb un sol preciós que ens il"lumina, escalfa i dóna bon ànim de viure:

Jo sóc Joaquim Mª Elias i Guilera, un nen de 54 anys, subscriptor, el meu pare, des dels inicis i jo mateix encara avui.

Voldria dir-vos moltes coses però n'escriuré només unes quantes, sense ordre de cap mena:

1.- Nova adreça: carrer Garbí, 22 17243 Llambilles.(Girona)
2.- Felicitats pel premi APPEC 2003. Tots els premis del mon son pocs per Cavall Fort.
3.- He entregat tota la documentació escrita i/o guardada pel meu pare Jordi Elias i Campins sobre circ a la Biblioteca de Nou Barris de Barcelona especialitzada en circ; fotografies, clixés metàl.lics, articles, llibres, correspondència etz. I naturalment, els articles publicats a Cavall Fort els anys 60 sobre circ i/o feres.
4.- He retrobat uns articles publicats per Cavall Fort del meu cosí Ramon Canals i Guilera l'any 1976 sobre la llanterna màgica, espectacle total. Segona vinculació de la família amb la revista.
5.- La tercera és a través de l'Oriol Ruiz i Elias, cosí germà, a qui enterràrem massa aviat. Sempre és massa aviat.
6.- Segurament degut al canvi d'adreça no tinc els numeros 1006 i 1008. Els podeu enviar contrareemborsament o el passo a recollir?
7.- Mai deixessiu de fer la revista. Jo ara frisso per ensenyar-la a la meva néta. Sou el futur i el seu futur.
8.- Adoro els pirates del Cresques i l'OT. Els autors no tindrien dret a parar de dibuixar-los.

A tots una abraçada, especialment al Sr. Jané, amic del pare, qui m'oferí els llibres enquadernats amb els seus articles

Joaquim Mª Elias